
Tilitoimisto-osaaja muutoksen mahdollistajana
Täydennyskoulutus talousalan asiantuntijoille
Puhutko asiakkaasi kanssa samaa kieltä niin, että hän kokee ymmärtävänsä ja tulevansa ymmärretyksi? Kuinka usein pysähdyt asiakkaan lukujen ääreen ajatuksen kanssa?
Muuttuvat asiakkaiden tarpeet, kehittyvä teknologia sekä vaatimukset reaaliaikaisemmasta tiedosta asettavat uudenlaisia paineita tilitoimistoille. Ollaan strategisten valintojen edessä. Aiemmin asiakkaat halusivat vain peruspalveluja. Odotuksena oli, että asiat kirjataan ja toimitetaan tarvittaville tahoille. Nyt tilitoimistoilta odotetaan konsultoivaa ja ennakoivaa otetta sekä tiedon tuottamista tulevaisuuden päätöksiä varten yritysten johdolle.
Tässä kolmen koulutuspäivän sarjassa annamme sinulle työkaluja asiakkuuksien syventämiseen ja erottuvan asiakaskokemuksen luomiseen.
Koulutuksen sisältö
- päivä: Miten viestit asiantuntijana erilaisten asiakkaiden kanssa?
- päivä: Mikä asiakastasi kiinnostaa talouden luvuissa?
- päivä: Millainen arvo asiakkaillasi on ja kuinka asiakaskokemusta kehitetään?
Aika
1. päivä 15.11.2023 klo 12.30 - 16
2. päivä 23.11.2023 klo 12.30 - 16
3. päivä 29.11.2023 klo 12.30 - 16
Paikka
Lahti, Verkkokoulutus
Osoite
Svinhufvudinkatu 10
Hinta
Koulutuskokonaisuuden hinta on 510 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
8.11.2023
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti, Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Lähi- ja verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutus toteutetaan hybridinä. Lähikoulutuksen osallistujamäärä on 30 henkilöä. Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivien aikana. Mikäli olet kiinnostunut suorittamaan liiketoiminnan ammattitutkinnon, taloushallinnon osaamisalan 150 osp tai tutkinnon osan, niin tutustu sivuun.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen opit lisäämään asiakkuuksien pito- ja vetovoimaa, kasvattamaan asiakkuuksiasi ja lisäämään yrityksesi tulovirtaa. Ymmärrät asiakastasi ja pystyt auttamaan häntä ymmärtämään kannattavuuttaan. Koulutus auttaa sinua rakentamaan lisäarvoa asiakkaalle omalla palveluvalikoimallasi ja erottumaan muista alan toimijoista.