Osalla käyttäjistä on esiintynyt työpuhelimen kanssa häiriöitä, soittaminen tai puhelun vastaanottaminen ei onnistu.
Puhelimista kannattaa tarkistaa VoLTE-asetus ja kytkeä se tarvittaessa pois päältä, tämä on auttanut ongelmaan. Asetus löytyy puhelimen asetusvalikoista, vaihdellen puhelinmallin mukaan mutta esimerkiksi:
Samsung: Asetukset > Yhteydet > Matkapuhelinverkot > VoLTE
Apple: Asetukset > Mobiiliverkko > Mobiilidatavalinnat > VoLTE
Tarvittaessa lisäohjeita antaa helpdesk. helpdesk@salpaus.fi
Teksti: Sami Kivimäki |
Kategoriassa: IT-tiedotteet
Muut IT-tiedotteet
-
-
19.4.2024IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
7.8.2023IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
25.5.2023IT-tiedotteet
-
17.5.2023IT-tiedotteet
-
-
-
-
13.4.2023IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
16.12.2022IT-tiedotteet
-
-
8.12.2022IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
21.10.2022IT-tiedotteet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
10.5.2022IT-tiedotteet
-
27.4.2022IT-tiedotteet
-
31.3.2022IT-tiedotteet
-
-
-
-
4.2.2022IT-tiedotteet