
Helpdesk
Kun tarvitset apua tietokone-, tietoliikenne- tai tulostinongelmissa, ota yhteyttä Helpdeskiin! Helpdesk on keskitetty palvelukanavamme opiskelijoiden ja henkilöstön tietotekniikan ongelmatilanteissa.
Miten teet vikailmoituksen tai tukipyynnön?
- Kerro nimesi ja käyttäjätunnuksesi. Ethän kerro koskaan salasanaasi!
- Kerro, milloin kyseinen toiminto on viimeksi toiminut tai milloin vika on ilmaantunut.
- Jos luokkatilassa on kaikkia työasemia koskeva puute/vika, tee vain yksi, yhteinen vikailmoitus.
- Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse: helpdesk@salpaus.fi tai keskustele verkkosivujen chatin kautta
Palvelupisteemme ovat avoinna arkisin
- ma–to klo 8.00–15.45
- pe klo 8.00–15.00
Pääpalvelupiste sijaitsee Svinhufvudinkatu 6 G:n ensimmäisessä kerroksessa. Helpdesk-palveluita on saatavilla myös osoitteissa Ståhlberginkatu 10 D ja Vipusenkatu 5 A1.
Ota yhteyttä sähköpostitse (helpdesk@salpaus.fi). Voit myös chattailla tai lähettää verkkosivujen chat-sovelluksen kautta viestin ja tukihenkilö vastaa sinulle mahdollisimman pian.
Huomioithan, että esimerkiksi loma-aikoina aukioloajoissamme voi olla muutoksia.
Oletko kiinnostunut työssäoppimisesta Tietohallintopalveluissa?
Otamme työssäoppijoiksi ja työharjoitteluun IT-alan opiskelijoita. Tehtävät painottuvat pääsääntöisesti IT-tukitehtäviin TopIT-tukipisteessä.
Lisätietoa työssäoppimisesta
Tukitehtävät sisältävät monipuolisia tukitehtäviä puhelimessa, sähköisillä välineillä ja lähituessa.
Työvälineemme ovat nykyaikaiset ja ympäristö vastaa ison organisaation IT-ympäristöä.
Tietohallinnossa on satunnaisesti pidempiaikaisiakin harjoittelupaikkoja tarjolla ja meillä on mahdollista suorittaa esimerkiksi datanomin tutkinto lähes kokonaan.
Tehtävät voivat kohdentua myös IT-infran ja -järjestelmien ylläpitotehtäviin. Lisäksi projekteissamme on tarjolla hyviä lopputyöaiheita.
Voit jättää meille avoimen hakemuksen osoitteeseen th-tyoharjoittelu@salpaus.fi
Ilmoita hakemuksessa tehtävät, joista olet kiinnostunut ja mahdollinen harjoitteluaikasi. Liitä mukaan myös oma CV:si.