
Kun tarvitset apua tietokone-, tietoliikenne- tai tulostinongelmissa, ota yhteyttä Helpdeskiin! Helpdesk on keskitetty palvelukanavamme opiskelijoiden ja henkilöstön tietotekniikan ongelmatilanteissa.
Palveluajat
Palvelupisteet ovat avoinna arkisin ma-to klo 8.00-15.45 ja pe klo 8.00-15.00
la-su suljettu.
Chat-palvelu on avoinna 8.00 - 14.00 (chat on näkyvissä kun asiakaspalvelija on paikalla).
HUOM! Vallitsevan koronatilanteen vuoksi suosithan sähköisiä palveluita yhteydenotoissa aina kuin mahdollista. Kiitos!
Tukipyyntö
- Kerro käyttäjätunnuksesi ilman salasanaa.
- Kerro, milloin kyseinen toiminto on viimeksi toiminut.
- Jos luokkatilassa on kaikkia työasemia koskeva puute/vika, tee vain yksi, yhteinen vikailmoitus.
- Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse: helpdesk@salpaus.fi