Siirry sisältöön

Miten teet vikailmoituksen tai tukipyynnön?

  • Kerro nimesi ja käyttäjätunnuksesi. Ethän kerro koskaan salasanaasi!
  • Kerro, milloin kyseinen toiminto on viimeksi toiminut tai milloin vika on ilmaantunut.
  • Jos luokkatilassa on kaikkia työasemia koskeva puute/vika, tee vain yksi, yhteinen vikailmoitus.
  • Lähetä tukipyyntösi sähköpostitse: helpdesk@salpaus.fi tai keskustele verkkosivujen chatin kautta 

Palvelupisteemme ovat avoinna arkisin

  • ma–to klo 8.00–15.45
  • pe klo 8.00–15.00

Pääpalvelupiste sijaitsee Svinhufvudinkatu 6 G:n ensimmäisessä kerroksessa. Helpdesk-palveluita on saatavilla myös osoitteissa Ståhlberginkatu 10 D ja Vipusenkatu 5 A1.

Ota yhteyttä sähköpostitse (helpdesk@salpaus.fi). Voit myös chattailla tai lähettää verkkosivujen chat-sovelluksen kautta viestin ja tukihenkilö vastaa sinulle mahdollisimman pian. 

Huomioithan, että esimerkiksi loma-aikoina aukioloajoissamme voi olla muutoksia. 

Oletko kiinnostunut työssäoppimisesta Tietohallintopalveluissa? 

Otamme työssäoppijoiksi ja työharjoitteluun IT-alan opiskelijoita. Tehtävät painottuvat pääsääntöisesti IT-tukitehtäviin TopIT-tukipisteessä.

Lisätietoa työssäoppimisesta

Tukitehtävät sisältävät monipuolisia tukitehtäviä puhelimessa, sähköisillä välineillä ja lähituessa. 

Työvälineemme ovat nykyaikaiset ja ympäristö vastaa ison organisaation IT-ympäristöä. 

Tietohallinnossa on satunnaisesti pidempiaikaisiakin harjoittelupaikkoja tarjolla ja meillä on mahdollista suorittaa esimerkiksi datanomin tutkinto lähes kokonaan. 

Tehtävät voivat kohdentua myös IT-infran ja -järjestelmien ylläpitotehtäviin. Lisäksi projekteissamme on tarjolla hyviä lopputyöaiheita. 

Voit jättää meille avoimen hakemuksen osoitteeseen th-tyoharjoittelu@salpaus.fi(avautuu uuteen ikkunaan) 

Ilmoita hakemuksessa tehtävät, joista olet kiinnostunut ja mahdollinen harjoitteluaikasi. Liitä mukaan myös oma CV:si.