
Palvelumuotoilu
Asiantuntijoiden ja esimiesten lyhytkoulutus
”80 % yrityksistä kuvittelee, että heidän palveluidensa asiakaskokemus on erinomainen, mutta vain 8 % heidän asiakkaistaan kokee sen niin”. Palvelumuotoilussa on kyse ajattelutavasta ja prosessista, jossa tuotetta tai palvelua kehitetään jatkuvasti: opitaan, kehitetään, kokeillaan ja muokataan. Keskiössä on asiakas, joka otetaan mukaan palvelun suunnitteluun. Positiivinen asiakaskokemus sitouttaa asiakkaan palveluntarjoajaan. Kyse voi olla yksityiskohdista vaikkapa ajanvarauksessa tai yhtälailla pitkässä tuotantoprosessissa.
Koulutuksen sisältö
- Palvelumuotoilu ja sen tarjoamat mahdollisuudet
- Asiakaskokemus
- Asiakasymmärryksen hakeminen
- Palvelumuotoiluprosessi
Aika
4.10.2021 klo 9 - 15
Paikka
Lahti
Hinta
170 euroa (Koulutus on arvonlisäveroton)
Ilmoittaudu viimeistään
Viikkoa ennen koulutuksen alkamista.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti
Opiskelumuoto
Päiväopiskelu
Muuta tärkeää
Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä on palvelumuotoilu ja mihin sitä hyödynnetään, tunnet käsitteet ja tiedät tapoja, miten palvelumuotoilua kehitetään.