
Palvelumuotoilu
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
“80 % yrityksistä kuvittelee, että heidän palveluidensa asiakaskokemus on erinomainen, mutta vain 8 % heidän asiakkaistaan kokee sen niin”. Palvelumuotoilussa on kyse ajattelutavasta ja prosessista, jossa tuotetta tai palvelua kehitetään jatkuvasti: opitaan, kehitetään, kokeillaan ja muokataan. Keskiössä on asiakas, joka otetaan mukaan palvelun suunnitteluun. Positiivinen asiakaskokemus sitouttaa asiakkaan palveluntarjoajaan. Kyse voi olla yksityiskohdista vaikkapa ajanvarauksessa tai yhtälailla pitkässä tuotantoprosessissa.
Koulutuksen sisältö
- Palvelumuotoilu ja sen tarjoamat mahdollisuudet
- Asiakaskokemus
- Asiakasymmärryksen hakeminen
- Palvelumuotoiluprosessi
Aika
3.10.2022 klo 9 - 15
Paikka
Lahti, Verkkokoulutus
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuspäivää.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti, Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu tai lähiopetus
Muuta tärkeää
Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä on palvelumuotoilu ja mihin sitä hyödynnetään, tunnet käsitteet ja tiedät tapoja, miten palvelumuotoilua kehitetään.