
Myyntisuunnitelma
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Puuttuuko myynnistäsi suunnitelmallisuus? Pystyttekö reagoimaan muutoksiin ennakoiden? Miten seuraat myynnin toteumaa?
Myyntisuunnitelmaa tarvitaan, kun halutaan siirtyä reaktiivisesta myynnistä ennakoivaan eli proaktiiviseen myyntiin. Suunnitelman tehtävänä on kasvattaa myynnin mahdollisuuksia ja täyttää myyntisuppiloa.
Päivän aikana käsittelemme laajasti niitä teemoja, mitä myyntisuunnitelmassa tulisi ottaa huomioon.
Koulutus sopii erityisesti asiantuntijoille sekä myynnin, tuoteryhmien tai yksikön johtamisesta vastaaville.
Koulutuksen sisältö
- Myynnin organisointi
- Budjetti
- Tavoitteet
- Asiakashankinta
- Tuote- ja palveluvalikoima
- Myynnin vuosikello
- Kanavasuunnittelu
- Myyntistrategian koordinointi
Aika
30.8.2024 klo 9.00 - 15.00
Paikka
Verkkokoulutus
Osoite
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton.
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuksen alkua.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutukseen osallistuminen ei vaadi ennakkovalmistautumista. Materiaali jaetaan opetuspäivän aikana. Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen ymmärrät myyntisuunnitelman merkityksen tuloksekkaassa johtamisessa. Lisäksi opit, mitä eri osa-alueita suunnitelmaan tulee kytkeä ja pystyt viemään ne käytäntöön.