Digitaalisen myynnin kehittäminen
Liiketoiminnan erikoisammattitutkinnon osa, 60 osp
Muuttuva maailma ja digitalisoituva liiketoimintaympäristö haastavat myynnin ja markkinoinnin johtamista.
Koulutus tarjoaa sinulle laajan ymmärryksen digitaalisen myynnin ja verkkokaupan osa-alueista. Koulutuksen myötä osaat suunnitella ja hyödyntää digitaalisia kanavia myynnissä, käynnistää oman verkkokauppatoiminnan ja kehittää sen tuloksellisuutta.
Koulutuksen aikana suoritat tutkinnon osan digitaalinen myynnin kehittäminen, liiketoiminnan erikoisammattitutkinnosta.
Tutkinnon sisältö
- Verkkokauppaliiketoiminta ja -alustat
- Asiakas myynnin keskiössä
- Digitaalinen myynti ja tietosuoja
- Verkkosivut ja hakukonemarkkinointi
- Tekoälyn hyödyntäminen sisällöntuotannossa
- Woocommerce, Mycashflow ja Shopify -myyntikanavana
- Markkinoinnin suunnittelu
- Digitaalinen markkinointi ja automaatiot
*Lähipäivien lisäksi koulutus sisältää workshop-työskentelyä 2 päivää.
Koulutuksen tavoite
- Kokonaisvaltaisen kuvan verkkokaupasta myynnin välineenä
- Avaat palvelusi ja tuotteesi uusille potentiaalisille asiakkaille
- Laajennat myyntikanaviasi ja markkinointiosaamistasi
- Käytännön osaamista verkkokaupan perustamiseen, ylläpitoon ja kehittämiseen
- Kokemusta eri verkkokauppa-alustoista
Koulutuksen aloitus ja kesto
Kesto 6kk, sisältää noin 10 koulutuspäivää ja itsenäistä työskentelyä.
Tutkinnon osa ePerusteet palvelussa
Digitaalisen myynnin kehittäminen >>>
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu digitaalisen myynnin sekä verkkokaupan perustamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille.
Hakeutuminen koulutukseen
Ota yhteyttä, ja kysy lisää lehtori Petra Kärkinen.
Koulutustyyppi
Tutkinnon osat
Koulutusala
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opiskelumuoto
Monimuoto-opiskelu
Opiskelupaikka
Lahti, Lahden keskustakampus
Edellytykset opiskelulle
Hakijalla on oltava alan työpaikka tai työssäoppimispaikka, sillä näytöt toteutetaan yrityksessä aidoissa työtehtävissä.