
Digitaalisen myynnin kehittäminen
Liiketoiminnan erikoisammattitutkinnon osa, 60 osp
Muuttuva maailma ja digitalisoituva liiketoimintaympäristö haastavat myynnin ja markkinoinnin johtamista.
Koulutus tarjoaa sinulle laajan ymmärryksen digitaalisen myynnin ja verkkokaupan osa-alueista. Koulutuksen myötä osaat suunnitella ja hyödyntää digitaalisia kanavia myynnissä, käynnistää oman verkkokauppatoiminnan ja kehittää sen tuloksellisuutta.
Koulutuksen aikana suoritat tutkinnon osan digitaalinen myynnin kehittäminen, liiketoiminnan erikoisammattitutkinnosta.
Tutkinnon sisältö
- Verkkokauppaliiketoiminta ja -alustat
- Asiakas myynnin keskiössä
- Digitaalinen myynti ja tietosuoja
- Verkkosivut ja hakukonemarkkinointi
- Tekoälyn hyödyntäminen sisällöntuotannossa
- Woocommerce, Mycashflow ja Shopify -myyntikanavana
- Markkinoinnin suunnittelu
- Digitaalinen markkinointi ja automaatiot
*Lähipäivien lisäksi koulutus sisältää workshop-työskentelyä 2 päivää.
Koulutuksen tavoite
- Kokonaisvaltaisen kuvan verkkokaupasta myynnin välineenä
- Avaat palvelusi ja tuotteesi uusille potentiaalisille asiakkaille
- Laajennat myyntikanaviasi ja markkinointiosaamistasi
- Käytännön osaamista verkkokaupan perustamiseen, ylläpitoon ja kehittämiseen
- Kokemusta eri verkkokauppa-alustoista
Koulutuksen aloitus ja kesto
Kesto 6kk, sisältää noin 10 koulutuspäivää ja itsenäistä työskentelyä.
Tutkinnon osa ePerusteet palvelussa
Digitaalisen myynnin kehittäminen >>>
Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu digitaalisen myynnin sekä verkkokaupan perustamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille.
Hinta
Koulutuksen hinta 200€. Oppisopimuksena koulutus on maksutonta.
Hakeutuminen koulutukseen
Ota yhteyttä, ja kysy lisää lehtori Joonas Liimatainen.
Koulutustyyppi
Tutkinnon osat
Koulutusala
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opiskelumuoto
Monimuoto-opiskelu
Opiskelupaikka
Lahti, Lahden keskustakampus
Edellytykset opiskelulle
Hakijalla on oltava alan työpaikka tai työssäoppimispaikka, sillä näytöt toteutetaan yrityksessä aidoissa työtehtävissä.