
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa 60 osp
Toimitko sinä omassa työssäsi asiakaslähtöisesti? Koetko asiakaskokemuksen tärkeäksi kilpailuedun tuojaksi? Elämme jatkuvasti muuttuvassa maailmassa, jossa asiakaskokemuksen ja digitalisaation merkitys kasvaa enenevässä määrin. Asiakaskokemus on hyvä väline konkretisoida asiakaslähtöisyyttä käytännön tasolla. Palvelumuotoilun avulla saat kehitettyä asiakaskokemusta entistä konkreettisemmalle tasolle.
Tule hankkimaan osaamista asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoiluun sekä suorittamaan osatutkintoa ammattitutkinnosta.
Tutkinnon sisältö
- Tunne asiakkaasi
- Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä
- Viritä viestisi asiakkaalle
- Onnistu muuttuvassa ympäristössä
Koulutus koostuu 4 x 3 tunnin kokoontumisesta. Kokoontumiset tiistaisin 7.3.2023, 4.4.2023, 2.5.2023 ja 6.6.2023. Lisäksi itsenäistä opiskelua ja erikseen sovittava ohjausaika.
Tutkinnon osa ePerusteet palvelussa
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu >>>
Kenelle?
Koulutus soveltuu sinulle, joka haluat kehittää osaamistasi palvelumuotoilussa, asiakaskokemuksessa ja haluat uutta näkökulmaa asiakastyöhön.
Koulutuksen aikana suoritat tutkinnon osan Liiketoiminnan ammattitutkinnosta Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu 60 osp.
Koulutuksen hinta 150 € osatutkinnon suorittajille. Oppisopimuksella koulutus on maksutonta.
Hakeutuminen koulutukseen 24.3.2023 mennessä
Ota yhteyttä, ja kysy lisää lehtori Joonas Liimatainen.
Koulutustyyppi
Tutkinnon osat
Koulutusala
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opiskelumuoto
Monimuoto-opiskelu
Opiskelupaikka
Lahti, Lahden keskustakampus
Edellytykset opiskelulle
Hakijalla on oltava alan työpaikka tai työssäoppimispaikka, sillä näytöt toteutetaan yrityksessä aidoissa työtehtävissä.