
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Liiketoiminnan ammattitutkinnon osa 60 osp
Toimitko sinä omassa työssäsi asiakaslähtöisesti? Koetko asiakaskokemuksen tärkeäksi kilpailuedun tuojaksi? Elämme jatkuvasti muuttuvassa maailmassa, jossa asiakaskokemuksen ja digitalisaation merkitys kasvaa enenevässä määrin. Asiakaskokemus on hyvä väline konkretisoida asiakaslähtöisyyttä käytännön tasolla. Palvelumuotoilun avulla saat kehitettyä asiakaskokemusta entistä konkreettisemmalle tasolle.
Tule hankkimaan osaamista asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoiluun sekä suorittamaan osatutkintoa ammattitutkinnosta.
Tutkinnon sisältö
Koulutus koostuu neljästä kolmen tunnin kokoontumisesta:
- Tunne asiakkaasi 13.12.2023 klo. 13.00-16.00
- Palvelumuotoilulla asiakastyytyväisyyttä 24.1.2024 klo. 13.00-16.00
- Viritä viestisi asiakkaalle 21.2.2024 klo. 13.00-16.00
- Onnistu muuttuvassa ympäristössä 24.4.2024 klo. 13.00-16.00
Lisäksi opintoihin sisältyy itsenäistä opiskelua ja erikseen sovittava ohjausaika.
Tutkinnon osa ePerusteet palvelussa
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu >>>
Kenelle?
Koulutus soveltuu sinulle, joka haluat kehittää osaamistasi palvelumuotoilussa, asiakaskokemuksessa ja haluat uutta näkökulmaa asiakastyöhön.
Koulutuksen aikana suoritat tutkinnon osan Liiketoiminnan ammattitutkinnosta Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu 60 osp.
Koulutuksen hinta 150 € osatutkinnon suorittajille. Oppisopimuksella koulutus on maksutonta.
Ota yhteyttä, ja kysy lisää lehtori Joonas Liimatainen.
Koulutustyyppi
Tutkinnon osat
Koulutusala
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opiskelumuoto
Monimuoto-opiskelu
Opiskelupaikka
Lahti, Lahden keskustakampus
Edellytykset opiskelulle
Hakijalla on oltava alan työpaikka tai työssäoppimispaikka, sillä näytöt toteutetaan yrityksessä aidoissa työtehtävissä.