
Esihenkilön laatuosaaminen onnistumisen takaajana
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Nykyinen laatuajattelu pitää laatukäsitteen sisällä kaiken sen, mitä tuotteen tai palvelun tuottamisessa tarvitaan. Laatuosaaminen koskee kaikkia organisaation jäseniä. Laadun johtaminen on esihenkilön työtä ja laatujohtamisen tavoitteena on parantaa palvelun suorituskykyä ja asiakkaan tyytyväisyyttä, parantaa tuottavuutta ja toimintatehokkuutta sekä saavuttaa kustannussäästöjä. Laatuosaamisen periaatteissa korostuu asiakaslähtöinen laatukäsittely, ihmisten johtaminen, henkilöstön osallistuminen ja kehittäminen, prosessin jatkuva parantaminen, laadun suunnittelu ja virheiden ennaltaehkäisy.
Koulutuksen sisältö
Laatu ja laatuajattelu
Laadunhallinta
Laadun ulottuvuudet
Kuka määrittää laadun ja miten?
Laatuosaaminen
Laadun ohjausmenetelmät ja järjestelmät
Laatujohtaminen
Laatutyö menestyvän esihenkilön vahvuutena
Aika
21.3.2022 klo 9.00 - 15.00
Paikka
Lahti, Verkkokoulutus
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
14.3.2022
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti, Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu tai lähiopetus
Muuta tärkeää
Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuksen jälkeen opiskelija ymmärtää laatuajattelun ja laadun johtamisen tärkeyden. Lisäksi opiskelija tuntee laadun ohjausmenetelmät ja järjestelmät sekä ymmärtää laatuosaamisen tärkeänä osana ja vahvuutena esihenkilötyössä.