
Brändin visuaalinen ilme
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Brändi ei muodostu itsestään, vaan sen rakentaminen on määrätietoista toimintaa. Tuotteen ja yrityksen menestymisen kannalta on tärkeää, että erotutaan kilpailijoista kuluttajien mielissä. Brändi ei voi olla pelkkää kosmetiikkaa, sillä kuluttajista on tullut entistä tiedostavampia. Visuaalinen identiteetti kulkee aina käsi kädessä brändin kanssa. Brändin visuaalinen ilme ei ole vain koristusta, vaan vaikuttaa vahvasti mielikuviin ja tunteisiin, joita asiakkaalle tuottesta tai palvelusta herää.
Koulutuksen sisältö
Yhtenäisen yrityskuvan merkitys kilpailutilanteessa.
Nimi, logo, värit, tilat, käyttögrafiikka, pakkaukset
Aika
16.5.2022 klo 9.00 - 15.00
Paikka
Lahti, Verkkokoulutus
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
Viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuspäivää.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Lahti, Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
Verkkokoulutus, lähiopetus
Muuta tärkeää
Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuspäivän jälkeen opiskelija tuntee design managementin perusperiaatteet ja mitä kaikkea visuaalisuuteen liittyvää tulee ottaa huomioon jo yritystä perustettaessa ja miten yritysilmettä päivitetään.