
Asiakas myynnin keskiössä
Asiantuntijoiden ja esihenkilöiden lyhytkoulutus
Hyödynnätkö asiakkaitasi yrityksesi kasvua tukevalla tavalla? Miten vastaat kasvun haasteisiin sekä uudistut ja vastaat asiakkaiden tarpeisiin nykyaikaisella tavalla? Tuntuuko joskus, että kilpailijat menevät oikealta ja vasemmalta ohi?
Ilman asiakkaita ei yritys elä. On tärkeää hahmottaa, mitä asiakkailla tehdään ja miten heitä kohdellaan. Miten heitä etsitään, houkutellaan ja miten lisätään pitovoimaa. Tätä varten tarvitaan suunnitelmallisia ja mitattavia toimenpiteitä.
Päivän aikana tarkastellaan asiakkuuksien hoidon ja myynnin kehittämisen teemoja. Teemme sen vahvasti asiakkaan silmin hyödyntäen myös käytännönläheisiä esimerkkejä.
Koulutus sopii erityisesti pienyrittäjille, myymäläpäälliköille sekä asiakkuuksista ja myynnistä vastaaville.
Koulutuksen sisältö
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskokemus
- Asiakassegmentointi
- Asiakassuunnitelma ja hoitomallit
- Asiakasarvo
- Avainasiakkuudet
Aika
5.9.2023 klo 9.00 - 15.00
Paikka
Verkkokoulutus
Osoite
Hinta
170 euroa, koulutus on arvonlisäveroton
Ilmoittaudu viimeistään
Ilmoittaudu viimeistään viikkoa ennen ko. koulutuspäivää.
Koulutustyyppi
Henkilöstö- ja täydennyskoulutus
Koulutusala
Kauppa ja hallinto
Opiskelupaikka
Verkkokoulutus
Opiskelumuoto
verkko-opiskelu
Muuta tärkeää
Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisesti.
Koulutuksen jälkeen
Koulutuspäivän jälkeen ymmärrät, mikä merkitys asiakkuuksien kehittämisellä on yrityksen menestymiselle, opit, kuinka otat käyttöön erilaisia näkökulmia asiakkuuksien tarkasteluun ja pystyt hyödyntämään oppimaasi omassa työssäsi.